puuh..

Nu på morgonen har jag rensat bildmappar på den stora datorn.
Är inte klar på långa vägar, från början var det nog ca 20 mappar nere i 14-15 nu.
Det är nog över 1000bilder av mina bild-mappar.

Har tagit en paus nu för att göra mig i ordning för en tripp någonstans med mamma.
Vart vet jag inte än, för vädret är ju inte det bästa för utflukter ute.
Kanske blir så att vi åker och shoppar lite.
Men jag kommer inte orka skutta runt på krykor för mycket. Inte på ett varuhus iallafall ^^
Måste köpa kjolar,klänningar och större tights (för gipset skull) visst är jag snäll mot mitt gips *fniss*


//Puss

Kommentarer
Postat av: EyMy

sv. ser ut som om du hittat det :P har varit in i kodmallar och stilmallar och all den där skiten och strulat.. kan ju kolla på det en dag för jag vet inte riktigt hur jag ska förklara :P

2010-04-22 @ 09:20:02
URL: http://eymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0