Taggar inför skolstarten!

Skolstart om ca.24timmar. Då börjar jag trean ^^
Men godmorgon till er alla. Jag vaknat o har nu ätit frukost.
Idag blir det teoriplugg för körkort o möte med hjälpläraren på skolan + att jag
ska till Mallen och hämta min tröja jag ska ha på mig imorgon.

Imorgon fyller min pojkvän 19år så det blir väl så att jag får kasta mig upp till stan och fixa något ^^
måste även packa skolväskan. Jag vet bara inte vilken väska jag ska ta imorgon.
Jag har rätt mycket saker som ska med imorgon. Våra lärare bad oss ta med allt hem för
att vi ska antagligen få nya skåp. Hoppas på överskåp som alla andra.. ^^

Jag ska pröva på videoblogging oxå. Kommer kanske komma ett inlägg denna vecka.
Men hoppas inte för mycket på det bara.


//kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0