Bioduk <3

Kopplat upp min dator via vårt hemmabio system. Lyxigt säger jag bara ^^
Har även världens största kopp med te och några bitar av marabous nya mango.
Jag har inte direkt bestämt ifall den är god eller inte..
Har ni smakat på den,Vad tyckte ni?
Som jag nämnde i förra inlägget över torsdagar. Jag är rent ut sagt slutkörd även om jag bara haft en datalektion
som jag typ inte fattade någonting på. Men nu är jag hemma iallafall.
Det enda som fattas nu är älskling som är påväg ner till Skåne för att jobba natt, en VGA-kabel så man kan ha en bra ljudannläggning för att kunna se solsidan.
Insåg att det är Fredag imorgon och jag har sovmorgon till kl:12!
och på lördag är det..... final i melodifestivalen!
HEJA THE MONIKER! Daniel Karlsson.. mm love *Fniss*
De roliga är att han spelar/spelade i min giftasmorbors brorsas fotbollslag och de är även
ganska nära vänner så vitt jag vet ;D.
//Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0